Ga snel naar:

Verzenden

  • Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, bieden wij u verschillende bestel- en bezorgwijzen aan. Zo is er altijd één die bij u past!
  • U kunt zelf aangeven wat u het liefste wilt:
  • Uw bestelling wordt bij u thuisbezorgd.
  • U laat uw bestelling afleveren op een ander adres.
  • Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?

  • We geven uw pakket ter bezorging mee aan TNT Post. Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. In deze e-mail vind u ook een Track & Trace code van TNT Post, (indien u meer als 2 artikelen besteld)zodat u zelf kunt nagaan wanneer u uw bestelling ontvangt. Via www.tracktrace.nl kunt u te allen tijde achterhalen waar uw bestelling zich bevindt. Nu kan het gebeuren dat u niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbiedt. Wanneer u niet thuis bent, zal TNT Post uw pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden.
  • Wanneer uw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van TNT Post, waarop vermeld staat waar u het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of je buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kun u het toch snel in ontvangst nemen!
  • Verzendkosten

  • Alle bestellingen worden door ons met pakketpost verzonden. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van uw bestelling. Overigens is door deze wijze van verzenden het risico van het transport geheel voor rekening van kindemodewinkel.nl.
  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, dient kindermodewinkel.nl uw betaling eerst ontvangen te hebben. Tussen de afboeking van uw rekening en de bijboeking op onze rekening kan enige werkdagen verschil zitten. Uw order wordt in behandeling genomen op het moment dat kindermodewinkel.nl uw betaling ontvangen heeft.
 

Reparatie's

Contact

Bedrijfsgegevens